Garantie produse

Conditii generale de garantie

Garantia este conforma cu Legea 449/2003 privind vanzarea si garantia produselor, cu Legea 296/2004 privind Codul Consumului in vigoare din 01.01.2007 si cu OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, modificata si completata ulterior inclusiv cu Legea 476/2006.

Perioada de garantie acordata pentru echipamentele mentionate decurge de la data cumpararii mentionata in factura si este stipulata in certificatul de garantie. Asigurarea de service în garanţie  se efectueaza la importatorul produselor, prin intermediul furnizorului, acesta din urma, avand rol de punct de colectare, în zilele lucrătoare sau în condiţiile contractului de vânzare-cumpărare. Sesizarile vor primi un raspuns  in termen de maxim 10 (zece) zile lucratoare. Durata de rezolvare a service-ului in garantie se stabileste de comun acord cu clientul si nu poate depasi o perioada rezonabila de timp.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Produsele software nu fac obiectul garantiei.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect (20 EUR fara TVA / ora, la cursul B.N.R. din ziua investigarii produsului).

Garanţia se acordă numai la prezentarea facturii originale de vanzare (sau copie dupa acesta), împreună cu certificatul de garanţie. S.C Sisco Consult Security S.R.L îşi rezervă dreptul de a refuza să acorde service în garanţie dacă nu se pot prezenta documentele de mai sus sau dacă informaţiile conţinute în acestea sunt incomplete.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei . Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei . Nu se elibereaza duplicate pentru certificatul de garantie .